خانما اسم دخترمو سلین بزارم یا نیلای یا نیلا🤔

۳۰ پاسخ

اوخیییییی😍😍منم ب امید خدا نینیم دختر باشه میخوام بذارم نیلا🥹عاشقشم
مثل آبی آسمون تو روزای خنک و آفتابی
آبی دریا وقتی همه چیز آروم و زیباست
ب پاکی رنگ آب
آبی نیلگون رنگین کمون
مثل رود نیل
یه حس قشنگ بهمون میده
من و همسرمم خاطرات زیادی از دریا وساحلش داریم
وقتی کوهنوردی میرفتیم پاکی رنگ آسمون آبی حس قشنگی بهمون میداد

نیلا.

سلین باکلاسه

من نلین دوس دارم

نیلا

من اگه دختر باشه میزارم نیلا و اگه پسر امیرعلی

نیلا.

نیلای

من به عنوان معلم هرچی سلین دسدم یکم گیج میزد متاستفانه🤦🏻‍♀️میدونم خرافاته به اسم ربطی نداره اما خب من حسم اینجوری شده🤦🏻‍♀️

نیلا قشنگه😍😍

سلین

نیلا

نیلای

منم مامانم میگه نیل بزار 😁❤️

نیلا.

نیلا.

سلین دوست دارم

سلین خیلی قشنگ دوتایی بعدی قدیمی شده

نیلا قشنگه

نیلااا

نیلا

نیلا

من سلین دوس

نیلای

سلین.

نیلای خیلی سخت بیان میشه نیلا و سلین قشنگه

نیلاااا

من دخترم سلین ولی نیلای خیلی نازه

نیلااا

نیلا

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یسنا ❤️ نیلا❤️ مامان یسنا ❤️ نیلا❤️ ۱۱ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی