۵ پاسخ

پسر منم پستونک نمیگرفت چون براش بزرگ بود ولی از 2 ماهگی ب بعد خداروشکر گرفتش
البته اینم بگم اول بادومی بود اصلا نگرفتش بعد عوض کردم ارتودنسی گرفتم براش

پسرمنم به زور میگیره

رو قاب پستونک که خریدی نوشته برای چند ماه هستش.باید ۰تا ۳ماه یا ۰تا۶ماه نوشته باشه

پسرمنم عوق میزنن، پستونک ارتودنسی کوچیکتر نیستن؟؟ شما دیدی ؟؟از اونا بگیرم براش

ژله ای براش بگیر

سوال های مرتبط