۲۰ پاسخ

۳ روز اول خیلی کمه همون هر روز بدوش کم کم زیاد میشه

منم دخترم ۱۰روزشه و زردی داره
ماکارانی و دلستر مالت واسه شیر خیلی خوبه.قطره صیر افزاهم بخور
واسه زردیش بهش قطره شیر خشت بده و سعی کن بهش زیاد شیر بدی که دفعش زیاد شه که زردیش کم شه

تا میتونی هم شیرخودتو بدع هم شیرخشک دختر منم زردی داشت تند تند شیرخشک و شیر دادم خداروشکر نیاز ب دستگا نشد

اتفاقا میگن شیرخشک برای زردی خیلی خوبه،ولی اگه میترسی سینتو نگیره تو قطره چکون بریز بده بهش

منم شرایطم مثل تو بود
شیر خشک دادم اون چند روزو

دکتر ب من قرص لاکتاول و پودر گالاکتومید داد خیلی شیرم زیاد شد. البته الان مال شما عادیه اولش کم میاد زیر اب گرم ماساژ بده راهش باز میشه

اوائل شیر آدم کمه . کم کم که بچه یاد میگیره مک بزنه به مرور یواش یواش زیادتر میشه شیر

قرص لاکتاول روزی دوتا بخور

شیرخشک نده بهترین درمان شیر مادر و تنها راه واسه زیاد شدن شیر مادر مکیدن بچه و استراحت و آرامش مادره
من مدتیه درگیرم خیلی مطالعه کردم دربارش

چایی زیاد بخور
سریع تبدیل به شیر میشه

پودر گالاکتومید بگیر بخور شیرت خیلی زیاد میشه

با سرنگ بهش بده باید زود وزن بگیره زردیش بره

عزیزم نگران نباش منم شیرم کم بود از دیشب ۹۰ تا شده ، آنقدر گریه کردم شیر ندارم ، شیر خشک بهش دادم این چند روز فقط گشنگی نکشه

پودر شیرافزا گالاکتومید یا کپسول شیرافزا گل دارو رو بگیر..
عکسشو بزن داخل گوگل میاره برات.
دوتاشم جوابه برای روزهای اول

شیر خشک کمتر بده

دیگه وقتی خونه هست دیگه نمیخاد بدوشی شیرتو بچه رو بزار زیر سینت مک بزنه
بعد قطره شیر افزا بخر از دارو خونه بخور خیلی تاثیر داره

شیرخشک با قطره چکون بده با شیشه نده
اصل شیشه است که چون راحت تر خورده میشه سینه رو پس میزنن
بعد اینکه سینه بچه مک بزنه بیشتر ترشح میشه شیر

چه اشکالی داره..گناهه بده بخوره.از طرفی هم‌میگی زردی دارع...هی باید شیر بخوره تا کم شه

عزیزم همینه دیگه اخه معده بچه راسه یه گیلاسه الان ،حالا مثلاً فوران میکرد باید مثه دربدرا میدوشیدیو میریختی دور،سخت نگیر اگه بوت قشنگ جیش و پیپی میکنه

منم اینجووربودشرایطم
پسرم هم شیرخودمومیخوره هم کمکی شیرخشک

سوال های مرتبط