۸ پاسخ

گریه ندارع عزیزم کمکی بهش بده دفعات شیردهی رو بیشتر کن

بهش شیر خشک بده در کنار شیر خودت عزیزم
شاید شیرت زیاد چربی نداشته باشه چاق نکنه

دختر منم تو ۵۰ روز یک کیلو زیاد شده ولی مهم نیست بالاخره بزرگ میشن☺️

برو دکتر ،ببین با توجه به نمودار و مشکل رفلاکس ممکن بهت بگن زودتر غذا شروع کنی

خدای من بخاطر همچین چیزی داشتی گریه میکردی تو راه بچه داری خیلی چالش ها هست که باهاش مواجه میشی این که چیزی نیست

اگه شیرخودتو میدی ببر دکتر بهش شیرخشک کمکی بده.اگرم شیرخشک میدی بازم ببر دکتر بزار عوض کنه شیرشو تحت نظر دکتر باشه و شایدم بگه غذای کمکیش رو شروع کنی.نگران نباش عزیزم گریه دوای دردت نیست دنبال راه چاره از راه درستش باش

آره عزیزم باید بری چکاب دکتر امکان داره بگه غذای کمکی شروع کنی

اره ممکنه

سوال های مرتبط