۳ پاسخ

من پاستوریززه پرچرب از ۵ ماهگی دادم
باهاش فرنی درست میکنم

همونی که مامان ارنبک گفت
هرچند خیلیا میگن شیر پاستوریزه پرچرب رو میشه از ۶ ماهگی توی غذا داد به بچه نباید مستقیم به جای شیر خودت یا شیرخشک بدی
ولی من ندادم راستش ترسیدم سنگین باشه

شیر خودت یا شیر خشک بعد از اینکه از رو گاز برداشتی میتونی بریزی ولی شیر گاوی تا یک سالگی ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی