سلام من هنو نرفتم دکترم گفت ۳۲ هفته اینا برو
من ۲۹ هفته و ۵ روز رفتم ۱۵۰۰ بود
من باید هفته بعدی برم ک میشم ۳۱
دیروز رفتم ۱۴۰۰ بود
من ۲۹ هفته رفنم ۱۲۷۰ بود
من ۲۸ هفته و ۰ روز رفتم ۱۱۶۶ بود
من ۲۹ هفته ۱ روز رفتم سونو ۱۴۸۰ بود
۳۴ هفته ۲۷۰۰ دکتر سونو گفت نینی توپولیه
من عزیزم 29هفته رفتم یک کیلو 70بود
من ۲۸وسه روز رفتم ۱۲۸۹بود
29هفتع،1روز رفتم
1337بود
۳۰ هفته و سه روز
۱۶۰۰
من ۲۹ هفته رفتم ۱۳۰۵ بوده
دیروز رفتم دکتر گف روند رشدش خوبه ولی برای اطمینان برام داپلر و بیوفیزیکال نوشت برای ماه بعد که میشم اواخر ۳۳ هفته
۲۹رفتم ۱۴۰۰بود
من ۳۰ هفته رفتم ۱۴۲۰ بود کمه یکم
سلام گلم من ۲۹هفته رفتم ۱۳۸۰بود دکتر گفت یا ۳۱هفته برو یا ۳۲هنوز ک نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.