۱۱ پاسخ

من ۲۹ هفته و شش روز رفتم ۱۴۰۰ بود

منم 28هفته و یک روز 1331بود

من 28هفته دادم 1370گرم بود

عالیه ماشالا وزنش انشالله بسلامتی من توی ۲۶ هفته و ۳ روز ۱۰۴۰ بود دیگ تا ۳۲ هفته سونو نمیزم

من ۲۹ و ۱ روز بودم ۱۳۰۰ بود

برامنم ۲۸هفته ۱۳۰۰بود دکتر گفت بچه خیلی درشته مولتیمو قطع کرد اب دور جنین درحدنرماله که گفت هفته بعد مجدد بدم ببینم اومد پایین یا نه

من ۲۸ هفته و۱ روز ۱ کیلو ۴۳۰

خوبه عزیزم
دوقلوهای من 30 هفته 1500 بودن

من ۲۸ هفته و ۵ روز ۱۲۳۳ بود

خوبه عزیزم من اول ۲۹ هفته دادم ۱۳۰۴ بود البته رده مثبت منفی ۱۹۰ صدک ۵۰

من ۲۸ ۱کیلو ۲۳۱

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری