من ۲۹ هفته و شش روز رفتم ۱۴۰۰ بود
منم 28هفته و یک روز 1331بود
من 28هفته دادم 1370گرم بود
عالیه ماشالا وزنش انشالله بسلامتی من توی ۲۶ هفته و ۳ روز ۱۰۴۰ بود دیگ تا ۳۲ هفته سونو نمیزم
من ۲۹ و ۱ روز بودم ۱۳۰۰ بود
برامنم ۲۸هفته ۱۳۰۰بود دکتر گفت بچه خیلی درشته مولتیمو قطع کرد اب دور جنین درحدنرماله که گفت هفته بعد مجدد بدم ببینم اومد پایین یا نه
من ۲۸ هفته و۱ روز ۱ کیلو ۴۳۰
خوبه عزیزم
دوقلوهای من 30 هفته 1500 بودن
من ۲۸ هفته و ۵ روز ۱۲۳۳ بود
خوبه عزیزم من اول ۲۹ هفته دادم ۱۳۰۴ بود البته رده مثبت منفی ۱۹۰ صدک ۵۰
من ۲۸ ۱کیلو ۲۳۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.