۴ پاسخ

اره وزنش عالیه منم همین حدود رفتم ۱۲۵۰ بوو دکتر گفت نرماله ۱۳۸۰ نهایتشه

صدک چند بودی ؟

عالیه

عالی

سوال های مرتبط