۷ پاسخ

من اپتامیل پرو . خیلی ازش راضیم برا ۶ ماه به بعدم میخام پرو ۲ بگیرم

یکی از دخترا یه کارتون گیگوز داره همون بوشهره خاسی بگو بش بگم برات بیارتش

ببلاک خیلی راحت گیر میاد

گیگوز داروخونه دکتر کریمی زاده کنار ساختما طپش و محمد رسول الله توی سنگی همیشه داره

من نان اوپتی پرو میدم

آپتامیل ساده. برو داروخونه شفا. بهمنش. از میدون امام ک وارد بیسیم بشی یه داروخونه دست راستت هست من همیشه از اینجاها میگیرم همیشه میارن

اتفاقا گیگوز خیلی راحت گیر میاد

سوال های مرتبط