سلام خوشگلامن ۹هفته رفتم آزمایش بتا ۱۰۳۸بودخوبه یابد؟؟؟

۳ پاسخ

عالیه عزیزم مبارک باشه😍😍😍😍

نه عزیزم خوبه

ن بالاس ن پایین
برای هرکسی متفاوته

تیتر بتا هم کاش میدادی

لکه بینی داری ۱۰۰۰ خیلی پایین هست میخوره ۴ یا ۵ هفته باشی 🤔

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیستم بارداری
مامان مامان جوجه🐣🫀 مامان مامان جوجه🐣🫀 هفته هشتم بارداری