سلام دخترا من رفتم سونو بیاین حدس بزنین ک نی‌نی من دخمله یا پسر🩷🩵🥹

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم دیگه تو هفته شما جنسیت رو سونوگراف میگه و درست هم هست

شبیه نی نی منه گرده منکه دخمل دارم

پسره؟

دختره؟

پسره؟

سونو چی گفت عزیزم ؟
حس میکنم شازده پسره

پسر هست

مبارکه پسسسسرههه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الیاس💙و‌💖یاس مامان الیاس💙و‌💖یاس روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهراد🐻🧸🤎 مامان مهراد🐻🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد