۲ پاسخ

ببرش دکتر

رفلاکس نداره؟
دیروز خانه بهداشت بودم بهم گفت از رفلاکسه البته دخترم ریفلاکس شدید داره دارو میدم

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان مامان دختروپسرم مامان مامان دختروپسرم ۱۳ ماهگی