ندوش .کم کم به بچت کمتربده.خودش کم میشه.سرشوگرم کن.ببربیرون خوراکی بده.شیرپاستوریزه بده .
هرچی کمتر شیر بخوره شیر کمتر تولید میشه.شیرت رو ندوش تا کم بشه.اندازه نیاز بچه میشه
عزیزم بالای یکسال باید شیر پاستوریزه معرفی بشه دندونهای بچه نابود میشه قطع کن
چیزی واسه افزایش شیرت میخوری؟ خوبه که حداقل بچت سیر میمونه
منم همش دنبال اینم یچی بخورم یکم شیرم زیاد بشه
سلام عزیزم چرا فک میکنی باید کم بشه؟ مادامی که بچه شیرمیخوره بدن تولیدش میکنه....اگر قصد ازشیرگرفتن داری اون بحثش جداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.