اشکال نداره سکسکه نشونه رشده
خوبه برای نوزاد
اووو دختر من اسطوره سکسکه نوزادی بود تو حالت جنینی هم خیلی میزد آخراش دیگ نگرانمون کرده بود ،دکترا گفتن روند رشدشه برای رشد ریه ش خوبه
سکسکه که خوبه نشونه بدی نیس
آروغ رو که گرفتی ۱۰_۱۵ دقیقه رو شونه هات نگهدار بزار هضم بشه
چ خوشمله
طبیعی گلم نشونه خوبیه اتفاقا
دختر منم از اول همین بود تازه یکم سکسکه ش کم شده
فک نکنم راهی باشه
عه منم این لباس رو دارم 🥰🥰
منم همین داستان رو دارم همش
حتی با اینکه آروغش هم با صدای بلند و شدیده باز بعدش سکسه میکنه 😫😫
شیر خشک میدی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.