خانوما تیر کشیدن زیر شکم طبیعیه ؟

۴ پاسخ

منم موقع پا شدن تیر میکشه اکثر اوقات

بستگی داره گلی اگه دردش زیاد باشه باید ب دکترت اطلاع بدی ممکنه عفونت ادراری باشه و اگه خیلی خفیف باشه و تموم بشه بره احتمالا همون تغییرات رحم و بدن و ایناست

اره
کلا هر دردی با استراحت آروم بشه اوکیه

منم دیروز اینجوری بودم
میگن رحم داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری