۲۴ پاسخ

سزارین خیلی عوارض بدی داره و تا ابد همراهته زایمان طبیعی برای بدن زن هم فواید زیادی داره

بی هوشی رو فک نکنم انتخابی باشه
الان همه رو بی حس میکنن
بازم از بیمارستانی که میخوای بری شرایطشو بپرس بنظرم

نه من نداشتم

من بی حسی زدم نگاه کن عزیزم البته وزنم بالاست زیاد وایستم یا زیاد بشینم کمرم میخواد منفجر بشه مال اضافه وزنمم هست

بچه اول من طبیعی اگه شرایطش پیش بیاد بچه دوم سزارین میکنم بیهوشی
خواهرشوهرم بچه اولش طبیعی مرده بدنیا اورده سر دوتا بچه های بعدیش سزارین بمنم گفت سزارین بیهوشی انجام بد بی حسی کمر درداره بعدش ممکن دیر رفع بشه

دوستت راست میگه بیهوشی برو من بیهوشی بودم خیلی راضی بودم این یکیم میخوام با بیهوشی برم

دوستان عزیز لطفاً سوالی ک پرسیده میشه و نظر و جواب بدین نه نظرات و علایق شخصی تون رو هرکس هر زایمانی دوست داره انجام میده و نیاز به توصیه های هم دیگ نداریم مامان النا هم برای طبیعی اومدن نظر دادن شما برو طبیعی زایمان کن دوست عزیزم شما هم جنبه نداری نیا جواب نده دوستان دیگ جواب شما رو دادن شما چرا زورت اومده از نظر من هر زایمان سختی خودش داره و هر زنی خودش تصمیم گیرنده اش لطفا علایق خودتون و تحمیل نکنید حرف سر خوب بودن سزارین یا بد بودن طبیعی نیس به انتخاب شخصی و بدن هرکس مربوطه

دائم که نه ولی گاهی کمردرد میگیرم

من هنوز زایمان نکردم ولی خیییلی از دوستام سزارین با بیحسی شدن و هنوز بعد چند سال اصلا کمر درد ندارن و راضی هستن

فک نکنم بیهوشی انجام بدن عزیزم بازم باید از بیمارستان‌های خصوصی بپرسی
ولی الان چندین ساله من هرکی سزارین دیدم همه بی‌حسی بودن ک خیلی هام گفتن کمر درد دارن شانسیه خواهر من از زایمان 20 سال میگذره میگه همچنان کمرم سسته

مراقبت بعدش رو درست انجام بدین اوکیه بیخودی استرس به خودتون ندین

عزیزم منم شنیدم اون آمپولی ک میزنن تا مدت ها جاش روی کمر درد میگیره
آخه بیهوشم بشی حیفه لحظه بدنیا اومدنشو نمیبینی ک🥹

نه من ندارم همون موقعم نداشتم …فقط دو سه روز بعدش سردرد داشتم ک عوارضش بود اونم فقط تو حالت نشسته تو حالت درازکش حس نمیکردم البته خب اگ کافیین میخوردم اینجور نمیشد من نخوردم

آره من چندین ماه درد کمر داشتم وپادرد شدید البته بگم بعد زایمان من اصلا استراحت نکردم
مهمون میومد مادربزرگم اومد موند مادرم دست تنها بود نتونستم استراحت کنم
چایی زنجبیل دارچین خوردم ببین آب رو اتیش بود خوب شدو

تو بیمارستان خصوصی ازت میپرسن و تو انتخاب میکنی. شنیدم ک ب تبحر متخصص بیهوشی ربط داره ک کجا و تو چ عمقی برات بیحسی بزنه. من بیهوشی زدم برای دخترم. قصد دارم برای پسرمم بیهوشی بزنم

بیهوشی بچه رو که دراوردن نمیتونی ببینیش ولی وقتی بی حسی بزنی میتونی ببینیش و بزارنش تو بغلت

من بیهوشی بودم راضی بودم

من طبیعی زایمان کردم اما به خاطر خونریزی زیاد بعدش بی حسی زدن و رفتم اتاق عمل.
از اون سال واقعا کمردرد دارم حالا مال کدومه نمیدونم اما دارمش

دست شما نیست معمولا
اول بی حسی انجام میدن، بی حس نشی، بی هوش میکنن
خواهر منم تا مدت ها کمردرد داشت، ولی خواهرشوهرم مشکلی نداشت

من کلا تا الان سه بار بی حسی زدم برا عملهای مختلف کمر دردی ندارم ...فقط باید توصیه های روز اولو خوب گوش بدی ...خیلی مهمن

من کمر درد نداشتم

بیهوشی نمیشه که
باید سزارین بیحس بشی

من تا حالا دوبار اسپاینال شدم اصلا کمر درد نشدم خداروشکر

انجام میدن مگه بیهوشی بخای

سوال های مرتبط