اره عزیزم چیزی نیست معدشو شستشو میدن شاید یه شبم نگهش دارن ان شاءالله صحیح و سلامت برمیگرده خونه
کاش با ماشینا میبردین تا الان
نبردین ی شهر دیگه خب ببرینش معدشو شست شو بدن
خوب میشه تقریباً بالا هم اوردتشون بردینش
استامینوفن باعث مرگ نمیشه گلم نگران نباش باید معدشو شست و شو بدن و آنتی دوتش ( یعنی درمانش که اثر دارپ رو ببره) ان استیل سیستئینه بزنن بهش خوب میشه
نگران نباش یکی از فامیلایی ما صدتا خورده بود استامینفون هیچی نشد فقط معدشو شستشو میدن ولی حتما ببرین بیمارستان
ارع گلم خب میشه نگران نباشه
چیزبش نمیشه من زیاد خوردم.استامینچغن ضعیغه من ژلوغن خوردم تازه
بستگی ب خیلی چیزا داره اگه زود ب دادس رسیده باشن احتمال خوب شدنش هست ولی اگه دیر ب دادش برسند خیلی خطرناکه
خوب میشه فقط یه مدت خوابش میاد هی….خواهر برادر خانواده عزیزن ولی هرکیی باید مسئول زندگی خودش باشه
شمام الان مسئولیت اون تو راهی رو داری میدونم دست خودت نیست اما سعی کن اروم باشی عزیزم..وقتی خوب میشه استرس الکی نده ب خودت و بچت♥️
آره هوشیاره یا ن ما دختر همسایمون بیشتر خورده بود البته هوشیار نبود ما وقتی دیدیمش بی جون بود بردیمش بیمارستان خداروشکر خوب شد شست و شو میدن این تازه با شک برگردوندن خوب میشه نترس خدا بزرگه انشاالله ک هیچ کس دست ب همچین کاری نزنه خوب میشه ابجی
پ چرا اینجا شست و شو ندادن معده شو
چیزی نمیشه نترس
😥😥چند ساله مجرده چرا اینکارو کزده
ارووووم باش به بچه ات فکر کن
آره اون حلش خوب میشه معدشو شستشو میدن
ضربان قلبت بره بالا ضربان قلب نی نی دوبرابر تو میره بالا زبونم لال زبونم هزاران بار لال بچه آت ایست قلبی میکنه
توروخدا برو قرآن بخون آروم باش اون بچه الان حالش از هر دو خواهر بدتره
آره ان شاالله معده شو شستشو میدن ان شاالله خدا بهش عمر باعزت و عقل بده
چیزیش نمیشه
اره شست و شو میدن معدش و ولی چون استامینوفن بوده احتمالا دوسه روزی بیمارستان نگهش دارن
اره عزیزم نگران نباش چیزیش نمیشه معدشو شستشو میدن و تمام خوب میشه
اره بابامعدشوشست وشومیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.