۴ پاسخ

پاپا من ۳۹ بود دکتر گف آزمایش ژنتیک بده فرستاد رفتم پیش دکتر ژنتیک دکتر ژنتیک گف بچت سالم حالا دیگ دلبخواهی بخوای سلفری رو بدی یا ن گف اینجور میتونم بگم ۸۰ درصد بچت سالم ولی اونجوری ۹۹ درصد خیالت راحته منم برا اینکه خیالم راحت شه هم آزمایش ژنتیک رو دادم هم آزمایش غربالگری دوم

از منم کم بود مثل شما... مشکلی نداشتم ریسکش خیلی کمه خداروشکر نگران نباش

چنده عددش

خیلی خوبه ریسکی نداره

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری