خانوما شما شیر شب قطع کردین؟

۱۲ پاسخ

نه هنوزوده گلم

چجوری قط میکنید یعنی بچتون تخت تا خود صبح میخابه؟

از چهارماهگی قطع کردم
خودشم خیلی تمایل به شیر شب نداشت

نه چون روزا زیاد نمیخوره شب بهتر میخوره گناه داره بچم همونم ازش قطع کنم

نه زود ولی کم شده

یک بار میخوره ۴ صبح

پسر من شیفت شبه یعنی شب همش بیداره پس نباید قطع کنم😂😂😂😂

نه چون روزا شیر کم میخوره شبا تو خواب راحت تر میخوره واسه همین قطع نمیکنم

من دخترم از ۵ماهگی خودش قطع کرد

من نه قطع نمیکنم آخه واسه چی قطع کنم بچم گناه داره

پسر من از ۴ ماهگی خودش قطع کرد نخورد شبا

موفق نشدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی