مامانا با شقاق سینه چیکار میکنین؟ 😢😢

۱۱ پاسخ

مادربزرگم خدا خیرش بده اون موقع ها بهم گفت خرما له کنم با روغن دنبه ترکیب کنم بزارم رو سینم بمونه انقدر نرمش میکرد دیگه هیچوقت زخم نشد

پماد چشمی زدم یک روزه خوب شد.

منکه همون هفته اول خوب شد

کره محلی زدم نرم شد درست شد

هیچی صبوری

فقط و فقط شقاق سسنه ماتیلدا چون با موم عسل بعدش میتونی با دستمال کاغذی پاک کنی و بچه رو شیر بدی واقعا آب رو اتیشه

هیدرودرم عالیه🤞

پماد ویتامین آ بزن زودی خوب میشی
بعد هر شیردهی هم نوک سینت رو با شیرت چرب کن
کرم‌های شقاق خوب نیستن متاسفانه

وای خیلی میسوزه جون ادم بالا میاد🥴

روغن زرد بگیر بزن زود خوب میشه

داغووونم🥲
شقاق
ماستیت

سوال های مرتبط

مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان فرشته خداوند مامان فرشته خداوند ۱۴ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی