من میدم بهش
اره من میدم فقط سیبشو خیلیم دوس داره
اره عزیزم سیب زمینی رو له کن بده بخوره
عزیزم بریز داخل کاسه ی کم آب جوش بریز روش طعمش خیلی خیلی کم میشه بعد بهش بده
من میدم قبل اینکه نمکشو بزنم، چون توش روغنم نمیزنم
خیلیم دوس داره
من البته کم میدم
هر چی بیشتر حساس باشی بدتره
نمک و ادویه داره
منظورم فقط سیب زمینی و گوشت
تازه چند روز پیش که رفتم واسه چک ۸ ماهگی گفتن مبتونم از زردچوبه استفاده کنم
ابگوشت ادویه و رب داره 😬
نمک و ادویه جات و رب داره هنوز کوچولوعه پسرتون دکتر پسرم میگفت تا زیر یک سال بهشون ندید
اگه ادویه فقط زردچوبه زدی آره میتونی
ممکنه حساسیت بده بخاطر رب گوجه و ادویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.