۱۰ پاسخ

آره خیلی خوشکله

رنگ پوستت همینه بزن اره قشنگ میشه

اره ساده همیشه قشنگه

آره خیلی خوشگله لمینت ناخن‌هات هم خراب نمیکنه شیک هم هست

این نگاه کنید .

تصویر

آره خوبه برا محروم نمیزنه تو چشم خوشم اومد

خیلی ملیح و نازه🤌🏻

همین رنگ ولی فرنچ بزن

منکه خوشم اومد

ساده و شیکه🥺🤌

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی