۳ پاسخ

ژلیش فقط لاکه(لاکژل) روی ناخن خودتون
لمینت در اصل اسم یک برنده
و درستش(حجیم سازیه ناخن طبیعی)
که با رابربیس ناخن خودتون رو حجیم تر و مقاوم تر میکنید

لمینیت مواد گذاری داری و ماندگاریش بیشتر هست
ژلیش عین لاک ناخن میمونه ولی خب دو هفته ده روز میره

ژلیش همون لاکه فقط موندگاره،لمینت ناخنو محکم میکنه

سوال های مرتبط

مامان آنیتا🐣 مامان آنیتا🐣 ۲ سالگی