۴ پاسخ

جانا ۳ کیلو بود ۱ ماهگی ۴۲۵۰ بود
یه رنج نرمالی داره که فکر میکنم مقدار کم توی رنج نرمال بو پسرت وزن گرفته واسه همین گفته نمیخواد شی خشک بدی ، خودت رو تقویت کن آبگوشت و حلیم و سوپ مرغ ، مغزیجات و ... بخور بذار شیرت قوت دار بشه

من که وزنش دکتر گف یکم کمه شیرخشک هم کمکی میدم

ازمن 2600بوذ الان 3600

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

سوال های مرتبط