۵ پاسخ

دکتر بهم گفت بعد زایمان قطع کن بعد از یکماه ازمایش بده اون موقع ببینم چجوریه

من هنوز دارم میخورم و آزمایش هم ندادم

من قطع کردم نخوردم تا برم اخر ماه آزمایش بدم

دکتر به من گفت زایمان کردی نخور شهریور آزمایش بده

آره باید آزمایش بدی هرماه

سوال های مرتبط

مامان ♥️ امیرحسین ♥️ مامان ♥️ امیرحسین ♥️ ۵ ماهگی