یک بخر
میبینی ماشاءالله بچه تپله و صفر براش کوچیکه
ببین عزیزم ۱ بگیر منم ۱ گرفتم مامانم میگه دیدم بچه ریزه میرم صفر میگیرم میام ولی حس میکنم صفر بدرد نخور بشه چون نمیدونیم وزن بچه چقدره
من چیزی رو میگیرم که روش نوشته ۰ تا ۳ ماه
خود سایز ۰ خیلی خیلی کوچیک میشه
صفربگیر
باورم نمیشه من ۵ ست اونم ۵ تیکه سایز صفر گرفتم😑😑نمیدونمم با چه عقلی گرفتم اندازش نشه میمونن رو دستم
صفر بگیر
صفر باید بگیری
صفر بگیر قشنگ اندازش میشه
من بدم میاد بچه لباس میپوشونن براش بزرگه استیناشو تا میدن
۱بهتره
یه ست ۲۰تیکه که بگیری خیلی لباسا شیکه با اینکه سایز صفره تا سه ماه نیمی تنش میشه
ولی تکی اگمیخای بگیری سایز 1. بگیر
ی ست صفر بگیر برا بیمارستانش فقط ی دست چون زود ماشاالله کوچیک میشه ولی یک تا سه میشه تا دو یا س ماه استفاده کرد
صفر تا ۳ماه نوشته باشه وگرنه صفره صفر دیگه خیلی ریزه
من براي بيمارستان صفر تا سه گرفتم
من صفر گرفتم
صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.