۱۹ پاسخ

اگه مهمون تعداد زیاد ممکنه داشته باشی بگیر وگرنه فکرنکنم لازم باشه

جدی میگی من ۵ سال پیش روی جهیزیه ام خریدم دست ۵۰۰ یادش بخیر دودست خریدم الان کلا ۹ تا مونده

بنظرم ۲دست دیگه اشو یه مدل دیگه بگیرررر اینجوری تکراری میشه دلتو میزنه ها

والا ظاهرش که قشنگ نیس ولی من خودم سه دست دارم بسته به تعداد مهمون که تکمیل باشه

خیلی خوشگله
دو تای دیگه رو ی مدل دیگه بخر

من اینو رو گرفتم دستی 500
خیلی عجیب بود ولی بنده خدا قیمت قدیم داد تو باسلام بالای. یک و نیم بود
مارک بلینک مکس ژاپن هس😊😊

تصویر

اگه مهمون زیاد گیرت میاد بیشتر دوازده نفر بگیر. نمیاد الکی دور خودت شلوغ نکن

قشنگه عزیزم مبارک باشه

کاش حداقل از اون چارگوش جدیدا میگرفتی.اونا دستی 700

منم دقیقا عین همین خریدم خیلی خوشکله مبارک عزیزم.من 6 تا گرفتم واسه تو دست خودمون، واسه مهمون دوازده تایی گرفتم ی طرح دیگه.

خوشگلن

من از این دارم بدون لب طلا برا جهازم گرفتم البته بعدش دو دست اضافه کردم

مبارکه عزیزم خیلی قشنگه دو دست دیگه ام بگیر وقتی مهمونت میاد همشون ی دست باشن

از این قشنگتر بود خیلی گرون خریدی

خیلی قشنگن مبارکه

اره ۴ دستش کن اگ مهمون زیاد داری

میخوای بگیری بگیر.داره گروووون میشه کارشوهرم بلور فروشیه

نه 2 پست مدل دیگه بگیر

ایناهارو

تصویر

سوال های مرتبط