ن هنوز... با این بلاتکلیفی پول نمیدم برای کلاس مجازی
اگه حضوری بود میفرستم بره
اره میکنم
اره.
نه نمیکنم اجباری نیس
نه هنوز فعلا بلاتکلیفی هست
چن جا هم پرسیدم 100 گفتن فعلا موندم
خیر ثبت نامم نمیکنم یکسال دیرتر میفرستم
نه چون تکلیف معلوم نیست
نه نمیکنم تا وضعیت معلوم بشه
ن اوضاع هنوز خر تو خره خواهر
میزارم سال بعد
امروز سنجش داشت رفتیم
من میخوام فرداصبح برم
اره.
من چند روز پیش ثبت نام کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.