بچه هاتون ثبت نام نکردید پیش دبستانی؟؟؟

۱۳ پاسخ

ن هنوز... با این بلاتکلیفی پول نمیدم برای کلاس مجازی
اگه حضوری بود میفرستم بره

اره میکنم

اره.

نه نمیکنم اجباری نیس

نه هنوز فعلا بلاتکلیفی هست
چن جا هم پرسیدم 100 گفتن فعلا موندم

خیر ثبت نامم نمیکنم یکسال دیرتر میفرستم

نه چون تکلیف معلوم نیست

نه نمیکنم تا وضعیت معلوم بشه

ن اوضاع هنوز خر تو خره خواهر
میزارم سال بعد

امروز سنجش داشت رفتیم

من میخوام فرداصبح برم

اره.

من چند روز پیش ثبت نام کردم

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی