من.
دوستم من ثبت نام نکردم هنوز پیش دبستانی چون هزینه شو فعلا ندارم پیگیر نشدم هر وقت هزینه اش جور شد باید پی شو بگیرم ولی امسال باید بره پیش دبستانی
من نمیزارم بره مدرسه هم ب زور میخوام بزارم بره محیط مدرسه هم خیلی خراب شده بامن بود دوستداشتم جهشی غیرحضوری بخونه والا
اجباری نیس که من پرسیدم . خودشم هزینه ها بالاس با این شرایطم فک نکنم بشه باز مدرسه ای
نکردم چوننمیره خیلی گوه اخلاقه
منم نکردم چون حاملم نمیدونم چجوری ببرم بیارمش
من.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.