۱۶ پاسخ

چه نازی تو عزیزمم

خوبه دختر انقد بزرگ بشن بگیم کم‌بخورا

بهش که بیشتر میخوره

اگه دکترش گفته نرماله خوبه که

مطمئنی ؟؟؟تو عکس که بیشتر میخوره بهش

تپل نشون میده اگه دختر منو ببینی چی میگی

پسر منم ۸۶۰۰ بود ، بنظر منم‌کمه
مهم اینه سالم باشن حالا یکم لاغرتر یا تپل تر چه اشکالی داره خب

تولدش چقد بوده؟
دکترش گقت باید ۳برایر وزن تولد شده یاشن
اگ شده نرماله

پسر منو که هر کی می بینی میگه هفت هشت ماهشه بسه که کوچولو مونده همه راه‌ها را هم رفتم

دختر من هفت نیم هستش مهم اینه سالم باشه تنش هیچی نمیخوره فقد شیر

ماشالله تپله عزیزم

خداحفظش ماشالله خوشگل و سالمه
نمی‌دونم چجوری تربیت شدیم که این خودخوری ها ولمون نمیکنه
منم الان فشارم رفته بالا چون پسرم ناهار نخورد هم خودمو ناراحت کردم هم بچه رو
کاش میشد بیخیال غذا خوردن و وزن و این چیزا بشیم😞

وزنش کمه ک عزیزم ولی چیکار میتونی بکنی بچه ها الانی خیلی عجیبن نه غذا میخورن ن‌چیزی پسر من قبلا یکم غذا میخورد الان همونم نمیخوره

خوبه بازم دختر من ۷۷۰۰ بود

تو یکسالگی باید سه برابر وزن تولد باشه ۹کیلو ۴۰۰گرم کمه

عزیزم همینکه سالمه خداروشکر کن

سوال های مرتبط

مامان آیه خانوم مامان آیه خانوم ۱۶ ماهگی