۵ پاسخ

ولی به دخترم نساخت بعدش حالش بد شد و هربار اوق زد پر پر میرد نفسش میرفت چون ریفلاکس هم دارن و تشنج کرد بغد چهار پنج با خوردنش
دیگه بهش ندادم ترجیح دادم صورتش دون دون و اگزما باشه ولی سالم باشه جلوم پر پر نزنه

من ۱۳۵ با نسخه دکتر گرفتم

البته اصلش6میلیونه

جونیور800

پپتی ساده ۲۲۰

سوال های مرتبط

مامان fatemeh مامان fatemeh ۶ ماهگی
مامان دختر نازنازیم مامان دختر نازنازیم ۱۱ ماهگی