۴ پاسخ

نگران نباش عزیز
من کم کاری تیروئید هااد داشتم
ویتامین دی پایین.... الان روزی یک عدد ۱۰۰۰ میخورم.اگه خونت افتاب میخوره حتما بین ساعت ۱۲ تا ۱۴ آفتاب بگیر مخصوصا ران پا جذبش بالاست
خدابزرگه

عزیزم قبلا لب مرز بود باید ازهمون موقع میخوردی الانم اینقدرکم شده از ذخیره بدنت برای جنین استفاده شده قرص دوز بالا باید بخوری که بتونی سریع جایگزین کنی نگران نباش ازامروز بخور

نگران نباش اکثرا ویتامین دی شون پایینه
من‌دکترم دوز روزانه ۲۰۰۰ بهم‌داده... همونو بخور نگران نباش اصلا

واقعیه؟😐
دکترت دید؟
چه دوزی الان میخوری

سوال های مرتبط

مامان مَهدا مامان مَهدا هفته نوزدهم بارداری
مامان کیاشا و نی نی مامان کیاشا و نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🥹 مامان فندق کوچولو🌰🥹 هفته یازدهم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری