نگران نباش عزیز
من کم کاری تیروئید هااد داشتم
ویتامین دی پایین.... الان روزی یک عدد ۱۰۰۰ میخورم.اگه خونت افتاب میخوره حتما بین ساعت ۱۲ تا ۱۴ آفتاب بگیر مخصوصا ران پا جذبش بالاست
خدابزرگه
عزیزم قبلا لب مرز بود باید ازهمون موقع میخوردی الانم اینقدرکم شده از ذخیره بدنت برای جنین استفاده شده قرص دوز بالا باید بخوری که بتونی سریع جایگزین کنی نگران نباش ازامروز بخور
نگران نباش اکثرا ویتامین دی شون پایینه
مندکترم دوز روزانه ۲۰۰۰ بهمداده... همونو بخور نگران نباش اصلا
واقعیه؟😐
دکترت دید؟
چه دوزی الان میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.