۹ پاسخ

خیلی قشنگه
منم دوست دارم یاد بگیرم
یاد میدی؟؟
یا بهم بگی کجا یاد میدن؟؟

گل و پروانه ها خوبن
بقول خودت دورش بد شده

خیلی خوشگله😍

عالیه عالی

عالیه
موفق باشی عزیزم

خیلی خوبه دوستم

چه قشنگ🌸
چه مامان هنرمندی🌸

خیلی قشنگه

عااالیه عزیزم. موفق باشی😘🌹🌹🌹🌹

سوال های مرتبط

مامان نیکمهر❤️🧿 مامان نیکمهر❤️🧿 ۲ سالگی
مامان نیکمهر❤️🧿 مامان نیکمهر❤️🧿 ۲ سالگی