۵۱ پاسخ

شوهرت نظامی بود آره؟
خدا حفظتون کنه
توروخدا ماهارو حلال کنین
شما خیلی به گردن ما مردم حق دارین
انشاالله هرچی از خدا میخوای از خزانه ی غیبش بهترینارو بهتون ببخشه واقعا
خیلی زحمت میکشین و اذیت میشین بخاطر امنیت ما❤️❤️❤️

چقدم بزرگه بی ریخت😱😶‍🌫️ حتما برو و رو حرفتم وایسا بعضی از مردا تا زور و تشر پشتشون نباشه تکون نمیخورن، همونجور درجا می‌زنن فقط

وایییییییی🥲
فوبیای مننننننن🤦🏻‍♀️🥲
چقدر وحشتناکه

یا خدا😰

ویروس جدید ک گفتن اومده اسمش یادم نیس گف چین همه گرفتن دکتر حامد رئیسی هم استوری میزاشت اون ویروس از موش هس میگف هرچی از بیرون می‌خرین حتی نوشابه همه رو اول بشورین بعد ببرین تو خونه چون تو انباری ها موش هس روشون میرن حالا شماهم برو خان بابات وسیله هات همه جمع کن نزار همین جوری خطرناک...

هیییننن خدایااا چقدر بزررگههه😱😱🤒😑

سلام گلم همه بهت گفتن سم بگیر بریز رو پفک یاخوراکی ولی اینکاربا بچه کوچیک خیلی خطرناکه تو روخدا اگه خاستی سم بریزی یا خوراکی سمی بزاری پشت مشتا برید خونه مامانی یکی بچه میبینه میخوره دورازجونش

یا ابلفض فک‌کنم کله گندشون اومده خونه ی شما😑😑😑ی مدت خونه رو تخلیه کن درست حسابی سم پاشی کنین وای که چقد سخته منم با سوسک درگیرم اصلا خونه حال ادمو بهم میزنه

گلم الان که این ویروس جدید اومده که انتقالش از موش و جونده هاست،خیلی خطرناکه،جدا از اون زود بچه دار میشن اونم زیاد،همه جا رو نجسی و بیماری بر می داره خدایی نکرده مریض باشن برن تو خوراک هات یا گازتون بگیرن مریض میشید،حتما یا خونه رو جمع کن کلا ،درز و دوز هارو بگیرید سم پاشی کنید همه وسیله هارم مث خونه تکونی بشور،من دیدم با موش سخت مریض شدن،بچه ی کوچیک داری احتیاط کن،سوسک،موش،همه عامل بیماری ان

عزیزانی که پیشنهاد چسب موش دادید این خرسه موش نیس😐 بره رو چسب موش چسب و همو رو با خودش میبره
این موشا خیلی خطرناکن بچه نوزاد رو اگر ببیننن میخورن
طعمه بزارن بهتره
ولی بنظرم
تنها راهش‌ اینه خونشون رو عوض کنن
چون این خونه سازمانی ها خیلی قدیمی هستن. سوراخ و درزهای زیادی دارن...

پاستا موش اینه
حتماااا بخرش
دعا به جونم میکنی

تصویر

ببین برو این مغازه هایی که سم کشاورزی... میفروشن
یا اینترنتی خرید کن
(پاستا موش) بخر
پشت کابینت ...
کنج دیوار...
هرجا خودت سلاح میدونی بندازشون
دیگه هیچ جونوری نمیبینی حتی سوسک و مارمولک ...
ما این پاستارو یدونه توی حیاط و یدونه توی کوچه انداختیم جونور که هیچ موش دیگه تو حیاط و کوچمون نیومد

چسب موش بزن رو چسبه یدونه پفک بنداز اما خیلی دستمالیش نکن که بوی دستتو نگیره میفهمن
خونه قبلی ما توی بالکنش موش داشت ندونستم اینا واسه خودشان زاد و ولد کردن کلی بچه اوردن دیوونه ام کردن تا ریشه کن شدن
تله موشم خوبه البته جایی بزاری بچه دست نزنه خطرناکه

وای حنا موش تو خونس هنوز که
ببین اون راه داره از یه جایی اومده
اگه میشه وسیله هات کابینت هات شوهرت بگرده ببینه بچه چیزی نزاییده باشه
یا شرایط شو داری کلا تخلیه کن اینجوری نمیشه که همش با ترس زندگی کنی.اون راه داره که اومده اگه البته از قبل تو خونت نبوده باشه ها

پدسگ چه بزرگم هست🤦🏼‍♀️
مام تو خونمون اومده بودن یعنی بخدا پدرمو در اورده بودن هی صداش میومد ولی پیدا نمیشد چسب گذاشتیم چند روز از خونه رفتیم ولی نیوفتاد رو. چسب خلاصه مرگ موش خریدیم ریختیم تو خونه بازم نیومدن
نگو از انباری میان خلاصه مرگ موشو دادیم صاحب خونه ریخت تو انباریش دیگه از اونموقع نیومد ولی نگم چقد خسارت زده بهم
نکو رفته هی میرفته داخل کمد تمام پتو هامو جویده بود انداختم دور همشو

موش فاضلابه اااااح
اگه اساتید بهمون حمله نکن «»موش کلا خطرناکه من قبلا شنیدم دماغ یه بچه رو جویده بودش
کلا حیووون چندشیه
منم همسرم سفر کاری بود
دیدم چندوقته میان میرن همه جارو فضله موش میزارن
سم موش خریدم ریختم تو سوراخ لونش بعد با گچ پرش کردم دیگه اونو که خوردن دسته جمعی مردن فک کنم نیستن
بعد کل خونه رو شستم

سلام عزیزم
منم میخواستم بگم برای موش هست
ولی شما گفتی برای مارمولک هست
ای بابا
خونه ات را عوض کن
چون یه مدت نبودی همه جا ها باز بوده اومده

چسب موش بگیر چندتا
و روش پفک بریز دستت نخوره به چسبا بزار همونجا بعد یکی دو روز گیر میفته

وای منم برگام ریخت حق میدم بهت واقعا حق داری منم جا تو بودم از این خونه میرفتم تا تکلیفم مشخص بشه تزرسناکه 😢

من قدیما خونه بابام موش اومده بود رو میز ناهارخوری میخوابیدم شبها از ترسم وای خیلی بد بود😭😭😭

زنگ بزنی آتش نشانی فک کنم بیان بگیرنش

یا قران چ گندس از کجا اومده 🥲🥲

چ بزرگه مرگی

با نمایش کار ندارم آیت آسیب میزنه صورت بچتو یا خودت اونوقت باید بری آمپول هاری بزنی ۱۴ روزم شستشو بدی عفونت نکنه به نظرم ک نمون اونجا اه حالم بد شد

ولی چهره اش بانمک لامسب 😂😂😂خواستم تو حال بدت یکم بخندی

مثل گرگه لامصب

ااای وااای😱😰😰😰😰

چقد بزرگههه
وای قلبم اومد تو دهنم😱😱😱😱😱

یا خدا اسنپ بگیر برو من که بودم الان جیغم دنیارو برداشته بود

زنگ نزدی آتش نشانی

چه جالب ازش عکس گرفتی دختر چجوری شکار لحظه ها کردی اخه 😀
ولی خیلی وحشتناک و بزرگه چیپ زورش نمیرسه فکر کنم فقط تله موش جواب بده
برو خونه مامانت بابایی داداشی کسی بفرست دخلشو بیاره چون اینا وسایل برقی رو نابود میکنن
باید کسی شب بمونه تو خونه ات تا بتونه شکارش کنه

چرا انقد مثل خر بزرگه اون کجاش موشه

خیلی گوگولی که بی آزار عزیزم خودتو نگران نکن اصلا این موشا ضرری برا تو ندارن بخدا قیافشم گوگولی

این موشه یا گربه😑 موش انقدری میشه مگه

وای چقدر بزرگه😑😑حالا فردا رفتی حتما بگو یکی بیاد چسب موش یا تله بزاره همینجوری ول کنی بری خدای نکرده وسایلتو خراب میکنه یانجس میشه

اوه با خودم افتادک خونه قبلی مون پر موش بودخونه اشون رو پیدا کردیم بستیمش دادیم دست مستاجر و خودمون جابجا شدیم اومدیم خونه مامانم فکر کن یه شب دیدم یه چیزی کف دستمه بیدار شدم دیدم موش به جیغ پرتش کردم دخترم اون موقع کوچیک بود هر شب یا موش میومد یا هزار پا
اههههههه حالم از خونه بهم میخوره مسکن مهر بود که خریدیم خیلی توش خرج کردیم وخوشگل شده بود ولی نموندم خدا شاهده یه شب 4تا موش باهم تو خونه بودن من و شوهرم عین گربه باید موش شکار میکردیم جالبه من جیغ میزدم ولی مجبور بودم کمک شوهرم بکیرمشون دخترم طفلی چقدر اذیت شد 😔😔😔😫😫😫

بنظرم زنگ بزن اتش نشانی الان

یاخدا چه گندس 😑💔

انگار بچه گربه است 🥲
منم میترسم
فقط وسایلت رو نخوره تا صبح بخواب
ولی به اسباب خونه ات آسیب میزنه سریع بکشیدش

وای خدایا
تاحالا موش به این بزرگی ندیده بودم

خاهرمنم درکت می‌کنم مشکل ترودارم‌ یعنی دیگ تحمل ندارم منم میخام جابجاشم موش ک من دیدم قده نصف بندانگشت بودسه روزپیش

خونتون ویلاییه؟ یعنی از کجا اومده ؟
لعنتی چقدم گندس😶🙁

خواهر این سمور هنوز اونجاس ،چی خورده لامصب اینقد شده، از موش گذشته

یا خدا بچه رو تنها نزار گناه داره برو پیشش صبحم بروخونه مامانت تا ریشه این نابود نشده نیا خونه

خدایااااااا
بزرگه یا توی عکس اینجور نشون میده؟

فک کردم سنجابه انقدر بزرگه

یا خدا خدا به دادت برسه
برا خودتون آیة الکرسی بخون دورتون نیاد

موشه یا چی

یا خود خدا...
این چه موجودیه؟!!!

واااااااااای فقط وای چطور بری خونه بابات نصفه شبی

وااای😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط