همه جا میره میگیرع می ایسته ولی میترسه دستش ول کنه
#فرزند پروری

تصویر
۳ پاسخ

😂😂 خوبه میتونههه پسرمن خیلی پر ریسکه
روز اولی که پاشد. بی هوا دسشو ول میکنه😂
دیروز برای اینکه حشره کش از پنجره برداره، بلند شد برداشت یه لحظه دودستش به اون بود و خودشو زد زمین

دختر منم دست میگیره ولی میره رو زانو نمیره رو پا هنوز مگر دستشو بگیریم

پسر من رو زانو می ایسته دستاشو یه دفعه ول میکنه هنوز به اون مرحله نرسیده

سوال های مرتبط