عدسی چجوری برای پسرم درست کنم

۲ پاسخ

پیاز مشکلی نداره میتونه بخورره ..

من عدس و بلغور گندم خیس میکنم بعد چند ساعت با سیب زمینی و پیاز میزازم بپزه اخره پیازو در میارم سیب زمینی رو له میکنم یکم ابلیمو تازه هم میزنم در حد طعم و کره اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی