سلام خانوما بین اسم جانان،شاهدخت،دلآرام کدوم قشنگه😍

۱۳ پاسخ

کیفیت بالا محکم و بادوام به قیمت عمده🤌🏽♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

جانان

اول جانان

شهرزاد هم قشنگه

دلارام

دلارام قشنگ تره

من جانان دوس دارم

شاهدخت قشنگه با دلارام

جانان

به نظرم جانان یا جانا نزار قشنگ نیست واسه دختر به این فکر کن که اون بچه ۱۰ سال دیگه وارد جامعه میشه

نه اتفاقا من شادوخت نور دخت خیلی دوست دارم

جانان ک شبیه جانونی هست
شاهدخت هم تلفظش تو روزمره سخته
دلارام هم به روزه هم معناش از اون دوتا قشنگ تر و عمیق تره

من شاهدوخت دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۱ ماهگی
مامان سوپرایز مامان سوپرایز ۱ ماهگی