خانما ،من ۶ هفته و ۲ روزمه . حالت تهوع ندارم . اوکیه ؟؟

۱۰ پاسخ

والا منم حالم بهم میخوره ولی نه در حدی که بالا بیارم

منم نداشتم از هفته ۷ شروع شد

دارم میمیرم

منم ندارم

اره حالا وایسا بری تو هفته ۸

صبر کن شروع میشه. یواش یواش

اره عزیزم همه که مثل هم نیستن هر بدنی متفاوته
شاید دیر تر شروع شه شاید اصلا نداشته باشی فقط سونو قلب برو که خیالت راحت باشه
من خودم کم کم دارم تغییر میکنم

بعضی ها اصلا ندارن
ممکنه شما از یکی دو هفته دیگه شروع بشه

هفته ۸ شروع میشه

والا منم هشت هستم هنو ندارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری