والا منم حالم بهم میخوره ولی نه در حدی که بالا بیارم
منم نداشتم از هفته ۷ شروع شد
دارم میمیرم
منم ندارم
اره حالا وایسا بری تو هفته ۸
صبر کن شروع میشه. یواش یواش
اره عزیزم همه که مثل هم نیستن هر بدنی متفاوته
شاید دیر تر شروع شه شاید اصلا نداشته باشی فقط سونو قلب برو که خیالت راحت باشه
من خودم کم کم دارم تغییر میکنم
بعضی ها اصلا ندارن
ممکنه شما از یکی دو هفته دیگه شروع بشه
هفته ۸ شروع میشه
والا منم هشت هستم هنو ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.