۲ پاسخ

خب همون از سینت یده

شیشه شیر رو در بیار از یخچال بذار توی ظرف آب داغ(آب داغ از شیرظرفشویی )بذار چند دقه بمونه ک سرماش از بین بره و هم بزن بده بچه نوش جونش

سوال های مرتبط