۳ پاسخ

بیشتر مال نشستن کار کردن زیاد فک کنم باشه از منم همینجوریه

عزیزم منم دوروزبودهمینجوری بودم شباهم پاهام خیلی می‌گرفت امروزرفتم پیش دکترمولتی ویتامین،منیزیم دوباره ویتامین Dدادقرص آهن روهم عوض کرد

عزیزم این درداهمش عادیه تو بارداری میگن چون روز ب روز در حال رشد هسته رحم کش میاد و دردشکم و کمر داریم

دکتر زنانت کیه تو گنبد

سوال های مرتبط

مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری