بیشتر مال نشستن کار کردن زیاد فک کنم باشه از منم همینجوریه
عزیزم منم دوروزبودهمینجوری بودم شباهم پاهام خیلی میگرفت امروزرفتم پیش دکترمولتی ویتامین،منیزیم دوباره ویتامین Dدادقرص آهن روهم عوض کرد
عزیزم این درداهمش عادیه تو بارداری میگن چون روز ب روز در حال رشد هسته رحم کش میاد و دردشکم و کمر داریم
دکتر زنانت کیه تو گنبد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.