۹ پاسخ

خب همه به این سطح از آگاهی نرسیدن عزیزم ولی من خودم ۷ سال بچه دار نشدم نه بخاطر اینکه از نظر مالی اوکی نبودم اتفاقا بودم ولی میخواستم به سطح خیلی عالی تر برسم تا بچه دار بشم من خودم اگه واقعا شرایط مالی خوبی نداشتم قطعا بچه دار نمی‌شدم البته این نظر منه همه مثل هم فکر نمیکنن عزیزم

حرف اینو کار ندارم ولی بچه رو باید تربیت کرد نه اینکه هرچی دلش خاست بخری براش

مخالفم متن دو تا موردو یجا مطرح کرده کسی که نداره و کسی که بچشو میزنه…..
قرار نیست همه مرفه باشن میشناسم طرف ۸ سال درس خونده سختی کشیده دکترا گرفته الان ۲۰،۳۰ تومن پول میگیره چیکار کنه بچه نیاره؟؟؟
مجبوره یجوری مدیریت کنه تو این وضعیت …

۱۲۰ درصد

بعضی خانواده ها ک هرچی از لحاظ مالی ضعیف تر میشن پرجمعیت تر میشن

۱۰۰ درصدموافقم،درسته تو این جامعه گیر کردیم و خیلی از پدرمادرام هرچی تلاش میکنن ب جایی نمیرسن،ولی بازم‌موافقم اگه شرایط درستی نداریم خودمون،ی بچه بیگناهم باخودمون عذاب ندیم.

من کاملا مخالفم عزیزم
نمیگم ۱۰۰ درصد ولی حداقل ۵۰ درصد ربته یک تا ۲۰۰ همه ی رشته ها از شهرهای محروم و روستاها هستن همونا تو بهترین دانشگاها ایران درس میخونن بورسیه کشورهایی مثل کانادا و امریکا و اروپا میشن
و بازم نمیگم ۱۰۰ درصد ولی ۵۰ دزصد بچه هایی هم که تو رفاهن هیچی نمیشن چون همچی دارن و تلاشی نمیکنن

همه پولدار نیستن هیچوقتم پول دار نمیشن من پسر عموی پدرم تو فقر کامل ۵ تا پسر ۲ تا دختر داره ۴ تا پزشک ۲ تا بهترین مهندس همشونم بورسیه شدن نو بهترین شهرهای امریکا و کانادا دارم زندگی میکنن درسته شاید کودکی سختی و تجزبه کردن ولی زندکی رو الام دارن تجربه می کنن که خیلی ها حسرتش رو مبخورن

اصلأ موافق نیستم با این حرفت مثل این میمونه بگی یکی که ندارن باید بره بمیره

آره دیگه اون بچه به اختیار خودش که نیومده. ولی کلا بعضیا پول دارن نمیخوان خرج کنن میگن بچه زیادی تو رفاه نباشه لوس میشه. که من با ایم حرفشون مخالفم. دیگه یه خوراکی که باید بخری

سلام عزیزم ببخشید اینجا میپرسم
از شیشه شیر دکتر براون راضی بودین؟
خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان فرفری💙 مامان فرفری💙 ۱۳ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۹ ماهگی