آزمایشو اگ خوده بهداشت برات بنویسه ، ببری شبکه بهداشت برات رایگانه
من با بیمه رفتم آزمایشگاه خصوصی ۶۰۰ تومن شد
البته دولتی بود
با بیمه روستاایی نمیدونم ولی من با تامین رفتم ۶۵
بهداشت رایگان
و ویتامین دی
مال من ۲۵۰۰
من امروز رفتم ۹۵۰ شد
قند ۲ ساعته و خون و ادرار و تیروئید
من با تامین اجتماعی ۵۰۰ گرفت
والا شکم اولم ۹۲ بود ک قندم لب مرز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.