۶ پاسخ

ازمایش قبل سرکلاژو ازم‌گرفتن از حاال رفتم اصن🤦‍♀️

خیلیا میگن سخته ازمایش قند بارداری

۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشین بعد برین آزمایش
بعد ازینکه ازمایش دادین صبحانه میخورین
از زمانی که اولین لقمه رو خوردین تایم میگیرین بعد از ۲ ساعت هیچی نمیخورین مجدد میرین آزمایشگاه
صبحانه ای که میخورین باید یه چیز سبک باشه و حدودا یه ربع بیشتر زمان نبره تا صبحانه تون تموم میشه

گلوکز چیه

میخوان بدونن وقتی ناشتایی قندت چنده و وقتی یچیز خیلی شیرین میخوری چند میشه و اخریشم مابین این دوتاس سختیش مایع گلوکز و ۳ ساعت ناشتایی

برای قند دو ساعته باید ناشتا بری ازت ازمایش خون میگیرن بعدش بهت گلوکز میدن یک ساعت بین ازمایش اول و بعد از خوردن گلوکز فاصله هست بعد از اونم ازت خون میگیرن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدم مامان محمدم روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا،حلما مامان ایلیا،حلما هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی