ازمایش قبل سرکلاژو ازمگرفتن از حاال رفتم اصن🤦♀️
خیلیا میگن سخته ازمایش قند بارداری
۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشین بعد برین آزمایش
بعد ازینکه ازمایش دادین صبحانه میخورین
از زمانی که اولین لقمه رو خوردین تایم میگیرین بعد از ۲ ساعت هیچی نمیخورین مجدد میرین آزمایشگاه
صبحانه ای که میخورین باید یه چیز سبک باشه و حدودا یه ربع بیشتر زمان نبره تا صبحانه تون تموم میشه
گلوکز چیه
میخوان بدونن وقتی ناشتایی قندت چنده و وقتی یچیز خیلی شیرین میخوری چند میشه و اخریشم مابین این دوتاس سختیش مایع گلوکز و ۳ ساعت ناشتایی
برای قند دو ساعته باید ناشتا بری ازت ازمایش خون میگیرن بعدش بهت گلوکز میدن یک ساعت بین ازمایش اول و بعد از خوردن گلوکز فاصله هست بعد از اونم ازت خون میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.