به نی نی هاتون سرلاکم میدین؟

۷ پاسخ

نه من نمیدم که همه چی بخوره اگه خوشمزه ها رو چشید دیگه نمیخوره

چه سرلاکی خوشمزست اصلا ؟

بله من میدم

من گندم گرفتم یه با خالی دادم نخورد بازباموزقاطی کردم نخوردبازخرماقاطیش کردم نخورد کلابدغذاست نه سرلاک هیچی هیچی نمی خوره شیرم به زور

من چند روز پیش که بابت چک ماهیانه رفتم دکتر پسرم کفتش استفاده کنم که یکم وزنگیریش بهتر شه

میدم ولی نمی خوره

اره از شش ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙🩷 مامان ماهلین🌙🩷 ۱۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۴ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی