عزیزم من عفونت ادراری داشتم ۵تا آنتی بیوتیک زدن بهم ماه پیش این ماه هم هم شوهرم تقویتی خورد منم عفونتم خوب شد حامله شدم ولی عفونت ادراری خیلی بده خیلییی
سفکسیم 400 بخور برا عفونت ادراری
نه عزیزم یه آنتی بیوتیک میدن یه قرص برای درد وسوزشت زود خوب میشی
چندین بار منگرفتم خوب شدم
باید درمان بشه
بعد از سرویس با شامپو بچه خودتو بشور و با یه پارچه نخی خشک کن
سعی کن لباس زیر نپوشی
مایعات خیلی زیاد بخور مخصوصا اب
دارو میدن بهت نه عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.