من ۲ماهه میگیرم
جایی ثبت نکردیم، به طور خودکار رو کدملی خودت شارژ میشه ۱۵ هر ماه
نه خودش میاد به حساب و مث کالابرگ میشه باهاش خرید کرد؛ من فقط پمپرز میگیرم باهاش. همون فروشگاه هایی که کالابرگ میپذیرن اینم میپذیرن برای خرید.
هر ماهی که دنیا بیاد از ۱۵ ماه بعدش میریزن نیاز به ثبت نام جایی نداره
بعدا ۱۵ تیر موجودی کالابرگت بگیر شارژ شده با همون کد ستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳
شارژ میشه واست ۱۵ تیر باید بچت ۱ ماهش بشه ب منم تازه شارژ شده بچم ۱ ماهش شده نیاز نیست جایی ثبت نام کنی خودش برات شارژ میشع
نه یهوخودش اس ام اس اومد
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماهگرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیهای کن
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
آیدی ادمین
@Golbari
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
لینک واریزی و نمونههای که درست شده👇
https://rubika.ir/joinc/FACEBIII0NOQDMWDHJRBSUPVNGQIIHHJ
من نیمه اردیبهشت زایمان کردم شناسنامه که بگیری ثبت میشه برات
این کد رو با سیم کارتی که به اسم خودته بزن استعلام بگیر
۱۵تیر واستون شارژ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.