از اول اردیبهشت توی برنامه بله
قسمت خدمات یه گزینه فعال میشه برای همین کارت
میری اونجا ثبت نام
البته به شرطی که بچه ثبت سیستم باشه یعنی شناسنامه براش گرفته باشید
اصلا ببین میدن😂
گفتن اول اردیبهشت سیستمی واریز میشه
مرسی عزیزم. واقعا الان هیچی معلوم نیست
عزیزم ثبت نامی نیست
بعد یک ماهگی نوزاد واریز میشه ن بدو تولد
ولی الان ی مقدار همه چی پیچیده بهم حالا باید دید میدن یان
ثبت نام نداره که بهداشت که میری اونا تو سامانه میزنن خودشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.