سلام خانم های که ۱۴۰۵ زایمان کردین کارت امید مادر رو چطوری باید گرفت

۶ پاسخ

خانما چرا من ازین کارتا ندارم ؟

گرفتنی نیس عزیزم یه ماه ک از زایمانت بگذره کارت خودتو میبری همونجاهایی ک کالا برگ میدن مث کالا برگ خرید میکنی با کارت خودت

سلام .کاری لازم نیست بکنی .خودش شارژ میشه . ۱۵هر ماه تو یکی از کارت های مادر اعتبارش شارژ میشه

منم همینطوری خودشون واریز کردن ولی هنوز استفاده نکردم

به حسابت واریز میشه مثل کالا برگ پیام رسان بله میتونی استعلام بگیری

برا من این ماه خودش شارژ شد کار خاصی نمیخاد همین ک شناسنامه بگیری خودکار وصل میشه

سوال های مرتبط