۶ پاسخ

لازم نیست از جایی بگیرید
از ماه بعد تولد نوزاد و گرفتن شناسنامه به حساب مادر واریز میشه
فقط حتما یه حساب به اسم مادر باید تو سیستم بانکی ثبت شده باشه

عزیزم حالا بزار یه دوروز از زایمانت بگذره،اسم خودت وبچه تو سیستمای کشور ثبت بشه میریزن

۱ماه بعد زایمان،اگه راست بگن

دولت یه حرفی زد کو عمل کنه خبرش

میگن ک میریزن‌پول رو داخل حسابی به نام مادر ولی برو کافی نت بپرس

معلوم نیس

سوال های مرتبط