۷ پاسخ

اون مبلغی م تو بارداری میدادن اون چجوری بود همه شما می‌گرفتین؟ اینم نکنه مثل همونه به هرکس بخوان میدن؟

امید مادر یه اعتبار ۲ تومنی هست که مثل کالابرگ به مادرانی که از تاریخ ۱ فروردین ۴۰۵ به بعد زایمان کردن واریز میشه و مثل کالا برگ هست میری فروشگاه هر چی بخوای میتونی باهاش بخری. من باهاش پوشک خریدم.‌

ثبت نامی نیست
خود به خود برات میاد،پیامکش برات میاد
یه جور اعتباره که باید بپرسی ببینم تو کدوم فروشگاه شهرتون قرارداد دارن
بعد به تمامی کارتهات واریز میشه
هر کدوم از کارتهاتو که ببری میتنونی باهاش خرید کنی
مثلا به فرض یه کارت ملت داری یه سپه یه کشاورزی
یکی از این ۳ تا رو به انتخاب خودت میبری فروشگاه خرید میکنی

نیاز به ثبت نام نیست این ماه زایمان کردی ماه دیگه میاد به حسابت پیامک برات میاد کد ستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳ مربع بزن بهت میگه اومده تو حسابت یانه

یعنی در کل اونایی که ۱۴۰۵ بدنیا میان

نه نیازی به ثبت نام نیس بچه ای ک فروردین بدنیا بیاد فقط شامل ۲ تومن امید میشه

امیدمادران؟

سوال های مرتبط